Fredagspeppen!!!

Läste en annan blogg som är fantastisk! Hon är mamma, men också en otroligt inspirerande kvinna. Hon är som jag, vill gärna leva bra och ha en hälsosam livsstil, men vi tycker båda att kroppsfixeringen är totalt jävla vriden. (Jag har en rätt vriden självbild dessutom) och vi glömmer älska oss själva.

Varje fredag kommer jag lägga upp någon bild eller bara skriva peppande saker om mig själv, saker som jag är bra på eller bra med mig. Så FUCK jantelagen!!! Jag kommer skriva bra saker och jag kommer VÅGA. Hehe kommer kanske nakenbilder här 💋 (eller inte) men häng gärna på ni som vill!! 
Bättre självkänsla nu!!!

Här kommer min fredagspepp.

•  Jag är en stark kvinna som åstadkommit väldigt mycket i mitt liv.
• Jag kämpar hårt för att må bra. Trotts att min kropp gör ont så går jag upp varje morgon, tar hand om mina barn och går till mitt jobb.
• Jag har en förmåga att kunna lyssna och hjälpa människor. 
• En av mina bästa sidor hos mig är att jag har lätt för att se mina misstag och säga förlåt! Likaväl som jag kan förlåta.
• Jag tycker om mina ögon, jag har otroligt långa ögonfransar och fina blå ögon. 

Då var jag nöjd med min fredagspepp. 



sandra - 3 barns mamma <3
2014-01-25 @ 19:02:26
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Vilken härlig fredags pep :)

Vivi
2014-01-26 @ 16:35:41
URL: http://www.missvivis.se

Åh vad härlig lista, skönt att vi är fler My! Har själv skrivit mycket om kroppsideal på min blogg, det är ngt som ligger mig varmt om hjärtat, nu ska jag läsa lite mer om dig och din blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0