Vilken vecka

Ja, vad ska man säga? Vilken jäkla vecka, veckor rättare sagt. 

Varenda dag har jag minst ett möte med barnen, bup, skola, skolmöte.... Det går fanimej i ett och så jobbar man intensivt just nu. Övertid i helgen, i tisdags hade vi möte på bup 10,00, sedan går jag på 14,00 och jobbar till idag 12,00. 

Idag hade jag tre egna "möten" Läkare för magen kl 9,30, Röntgen kl 16,20 och till Finja emellan där för att fixa mitt avtal. Ja, jag avbryter mitt möte med världens förhoppning om att äntligen få hjälp med det som orsakar kramperna. Läkaren jag träffade gav mig väl typ MAX 5 min. Han frågade mig vad jag tyckte att HAN skulle göra? "Vad vill du jag ska göra?" -Ja, säg det det är för böveln du som är läkare (sa jag inte tyvärr) Jag tyckte han var otrevlig och spydig 😡 Han klämde lite och sa "du har ibs, här har du dina papper, läs på om ibs" Jag bara SUUUUUCK!!! Nicco var med som moraliskt stöd och han säger att alla tecken tyder på gallan, nä du har absolut inga såna problem påstår han och du är undersökt för gallan NEJ!! Det där stämmer inte! En enda gång är ett ultraljud gjort och då efter mitt anfall gått över, gör man inte mer?? Jaja.... men vi tar lite prover då. Han hade jävligt bråttom minst sagt. 

Vi väntar läääänge i väntrummet.... Ingen hämtar oss. Jag går till provtagningsrummet och då har de inte ens fått signal om mig! HAN HADE GLÖMT MIG!! Jävlar vad förbanad jag blev. De blev skitsura på honom och frågade snällt om jag kunde komma efter lunch. Jag slet tag i jackan och sa tack och hej.

Proverna lär inte visa ett skit! Infektionsproverna lär inte visa något iom jag hade anfall i söndags. Idag är det onsdag. Jag kommer absolut i-n-g-e-n-s-t-a-n-s längre 😢 Får väl låta det vara och ta mig till sjukhuset när jag är i ett anfall, mer kan jag inte göra känns det som. Ursäkta mina dömande ord och svordomar men jag har haft det såhär länge nu! Vad gör man när inte ens läkarna bryr sig? 

Jaja nog om det. Lite roligare är att Efter mötet på jobbet åkte jag till Finja och skrev på mitt avtal 😜👍🏼 1/2-16 är jag anställd på Finja. Tjohooo! Ska bli så spännande. 

I morgon väntar jobb igen 10-23. Sen är det helg ❤️🙏🏼

Ha en fantastiskt fin fortsatt vecka 😘





Anonym
2015-11-12 @ 20:17:17

Det är intensivt att vara småbarnsförälder 😊/ puss mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0