Livet just nu

Det mesta känns nu bara fördjävligt.... Rent ut sagt, två dagar hade vi ihop. Skyhöga förväntningar, kärlek, mys, gos, omhändertagande av varandra blev en halv dag typ. Min mage har bråkat av och till i en vecka. Och självklart ska den förstöra vår "mittiveckanweekend" 😢 Fick ont natten till igår, mår illa, smärtorna känns som knivhugg och jag försöker med fosterställning. Jag får ta en stark smärtlindrande tidigt på morgonen och vi äter frulle, allt känns ok och vi ger oss iväg, men jag e rätt väck i huvudet mår tokilla när vi går på emporia. Vi får ge oss iväg till hotellet, jag har väldigt ont!! 
Nicco är besviken, han säger att han inte är det men jag VET att han blev besviken, såklart!? Naturligt liksom 😢
Jag sover bort hela em, vaknar och känner mig tokbakis 😵
Men vi fick en riktigt mysig kväll igår iaf vi gick på TGIF och efter det mys hos pappa och Kattis och inga symptom hade jag. Har sovit inatt, men jobbig och ångestfylld känsla i kroppen. Sorg liksom.... Så vansinnigt besviken på min jävla mage, som alltid ska jävlas när jag minst behöver det.

Jag är sjukskriven en vecka, minst! Mina tarmar och mage måste få vila från stress (HAHAHA, vilket skämt, mitt liv? Ingen stress??) ok!! Vi säger så. 

Ge mig ett nytt Jobb säger jag, och ge mig en fungerande skola till Julia och Albin, fungerande bup. FUNGERANDE LIV!! Då kan jag nog vila 😔 

💔💔💔💔 

Känner mig som jordens sämsta fru just nu. 
Anonym
2015-10-29 @ 06:38:22

Så trist med sin mage men att få dåligt samvete näe My .Din mage är din själ glöm inte det .Älskar dej till månen och tillbaks❤️❤️❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0