Avkoppling

Idag har vi inte gjort annat än att fixa hemma, måla taket och väggarna i vardagsrummet och slitit ut filtmattan (det var på tiden) sista strykningarna tog jag själv för Nicco behövde sova eftersom han jobbat natt. Men jag gillar att måla, otroligt terapeutiskt hihi 😍 Så jag gick här i min egen bubbla, drack lite kaffe och lyssnade på radion. 

Sen stack jag ut med shiva det blev 8,5 km pw/jogg. Väldigt trött i kroppen eftersom jag inte tränat på evigheter kändes det som. Men nu ska jag ta dessa dagarna till detta, rå om mig själv och bara koppla av. Äta bra mat för magen och träna lagom (träningen är otroligt rehabiliterande) 

I morgon ska Nicco lägga golvet och då ska jag passa på att köra till Kristianstad och träffa Janni och John. Ska bli väldigt trevligt. Sen ska jag och Nicco fixa listerna när jag kommit hem, SEN kommer mina älskade barn hem 💞💞💞 


Riktig halloweenkänsla i skogen *huuuu* jag e kopiöst mörkrädd!! Fast jag mötte jättemånga joggare med pannlampor så är jag sjukt rädd. Och det är shiva med! Jätte jätte rädd faktiskt när det blåser i träden. Haha söde 😘 


Jag var även rädd natten till idag så shivisen fick undantagsfall sova i soffan, tror ni hon njöt? 

Jag sover aldrig i soffan men sängen är belamrad med skit nu iom renoveringen så jag får ligga här och uggla, en sista natt bara. 

Ha en fantastisk fredag och snart helg ❤️

Och vet ni vad, inga smärtor i magen ALLS idag! 🙏🏼😇






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0