Bebisgos 😍

Full rulle hela dagarna, har varit ledig nu sedan mĂ„ndags och det Ă€r ju hur underbart som helst! Men tiden gĂ„r för fort, den rĂ€cker inte till 😔 Vill trĂ€na, baka, umgĂ„s, stĂ€da, tvĂ€tta umgĂ„s lite till med alla i familjen. Idag  Ă„kte vi och trĂ€ffade lilla nyfödda John 💙 AlltsĂ„ herregud vilken fin pojke!! SĂ„ perfekt pĂ„ alla vis och sĂ„ himla snĂ€ll 😊 Vi hade lite presenter med, vi köpte klĂ€der igĂ„r och en vikt bok som en tjej i Sjöbo gjort, Olivia har en speciell present till John ocksĂ„ som hon ska fĂ„ ge sjĂ€lv sen 😊 

Har bakat lite glutenfria "frallor" eller fan man ska kalla det..... Totalt misslyckade blev dom, helt platta!! MisstÀnker att jag har alldeles för lite mjöl i degen för det kÀnns som de blir "döbagade" som man sÀger. De sista smakade iaf helt ok.

Gjorde proteinplĂ€ttar och chokladkaka nu pĂ„ kvĂ€llen ocksĂ„ đŸ‘đŸŒđŸ˜Š plĂ€ttarna Ă€r gör jĂ€kla goda! Även att Ă€ta dom kalla gĂ„r kanon! 

Jag brukar höfta receptet men Ă€r nĂ„gon intresserad sĂ„ skrive jag det. Kanon att stoppa i sig efter gymmet. Chokladkakan Ă€r gjord pĂ„ kakao, banan, proteinpulver, tvĂ„ Ă€gg lite bakpulver, cacaonibs och gojibĂ€r tog jag i denna gĂ„ngen, sĂ„ fĂ„r man lite bitar i 😜 Formen Ă€r smord med kokosfett och kokosflingor. NĂ€r kakan svalnat kletar jag pĂ„ denna nya proteinpuddingen som kommit ut. Chokladen Ă€r godast att ha pĂ„ men de Ă€r alltid slut pĂ„ maxi 😡

Hann dessutom med att jogga nĂ„gra km i spĂ„ret idag med Julia var pĂ„ scouterna. KĂ€ndes otroligt skönt! 

I morgon vĂ€ntar Ă€nnu en ny dag, har utbildning kl 13-15 barnen Ă„ker hem vid 12,30 sedan har jag dagen till förfogande 😍 

Mamma kommer nog sĂ„ vi fĂ„r se vad som hĂ€nder. Ha en fin helg! 






Chokladkakan ser ut sĂ„hĂ€r nĂ€r den e klar đŸ‘đŸŒ 


Och lille gossen sĂ„klart!! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

VÀlkommen till min blogg! 31 Ärig tjej som jobbar som handledare pÄ hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen Àr rak och Àrlig. HÀr skriver jag om livet, glÀdje och sorg.

RSS 2.0