God morgon

Sitter med en kopp kaffe här på morgonkvisten, har tagit en låååång välbehövlig dusch och snart ska Julia till skolan. Förmiddagen blir nog lugn, ska vaxa brynen 8,30 men sen ska jag hem och lägga mig på soffan några timmar. Kl 13 ska jag på en intervju på förvaltningen, vad och varför får ni veta sen 😏 Jag hoppas på det bästa iaf! ✊🏼

Ikväll väntar jobb 18-24, ska nog försöka ta mitt första träningspass kl 17 på Cwc. Har hostan bara lugnat sig så ska det bog gå fint. Måste ta tag i träningen så fort det bara går..... Vila och återhämtning är ett måste men jag blir så vansinnigt lat och försoffad om jag skippar träningen. Heja heja!! 😜💪🏽

Men vi får se.... Känns det inte bra så skiter jag i det. 

Ha en fin fredag 🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0