Härliga helg

Leverans kommen 👍🏼 En ny låda från bodystore Kom idag. Nu har jag vitaminer så jag klarar mig året ut. Jag tvingar i Nicco detta dagligen också 😉 Jag fick choklad och cashewnötter gratis dessutom, inte helt fel minsann.

Hade tänkt träna idag men jag orkar verkligen inte. Jag är helt färdig efter en fruktansvärt intensiv vecka. Jag passar mig noga för vad jag skriver här men mycket jobb och väldigt mycket och hård träning! Igår blev det vila från träning och så blir det idag med. Blir väl hundrunda ikväll dock. 

Annars blir det bara mys mys och åter familjemys med mannen och barnen. 

Kärlek till er alla ❤️❤️❤️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0