Kvällspromenad

Skrev nyss ett långt inlägg...... Som försvann 😖 Fan!! 

Orkar verkligen inte skriva om det igen 😢 

Jaja var ute och gick med shiva ikväll, behövde verkligen rensa skallen 💙 Så otroligt härligt att bo såhär ibland 😊 




Kolla in månen 😳 Jösses!!! Så otroligt starkt lysande och stor fullmåne redan när det e ljust ute. 

Igår gjorde jag mitt otroligt goda glutenfria knäckebröd, mums säger jag bara!! 

2 dl majsmjöl 
1 dl solroskärnor 
1 dl linfrö
1 dl sesamfrö
1 dl pumpakärnor
1/2 dl kokosolja (smält kkosfett) 
 2 dl kokt vatten
Mixa rubbet och låt svälla 10 min.

Lägg klumpen på ett bakplåtspapper, lägg ett ovanpå och kavla det tunt, strö över flingsalt och kavla igen så det fäster. Grädda i mitten av ugnen på 150 grader i 45 min (vanlig ugn)

😊👍🏼 njut!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0