Soliga tisdag

Vaknade upp till grå och trist morgon med regn, men nu har det klarnat upp rejält! Sista dagarna har gått i ett känns det som. Jobb och träning typ, men snart är det heeeelg och mina älskade grabbar kommer hem 😊❤️❤️❤️ Ska bli mysigt att bara umgås med alla fyra barnen. Har ju min älskade bonusson också 💗 Hade varit trevligt med lite äventyr av nått slag, men vi får se. 

Som sagt.... Har kommit igång igen efter min jävla brakförkylning, är fortf hostig och snorig men det kan man ju vara länge. Tränade styrkepass i fredags, core/armar. I lördags blev det 9 km jogg/pw med jycken och igår blev det överkroppspass (Fast benen får sig alltid en omgång med squats och utfall också) ALLA coacherna är helt vansinnigt bra på Cwc tycker jag. Man börjar lära "känna" dom på något vis. Alltså vad deras grej är när de håller i passen. *Min coach höll i passet igår och hon är verkligen badass woman Deluxe! 😝 Peppar som fan och Trotts att det bränner i varje del i kroppen så klarar man ju faktiskt mer! Det gör man ju alltid! Och DET tycker jag alla coacherna lyckas med riktigt bra, att locka fram det där man inte tror man har. 

Igår blev det vila... Kroppen behöver reparera och bygga upp för att må bra också men idag kommer jag gå på något jag tycker är vidrigt, viktigt men vidrigt, vidrigt på ett gött vis..... Lååååång Backe och intervaller 😱 Att se den där lååååånga jävla backen som liksom aldrig tycks ta slut! Och det brinner som eld i låren men jag MÅSTE ta mig upp på toppen, väl uppe är det nästan plant i typ 10 meter sen e det lång backe igen, och igen..... . Men ska jag ha ett uns av möjlighet att klara 12 km trail så måste jag träna på uthållighet. Tempot skiter jag i än, men jag SKA GENOMFÖRA DET!!

😎 Ska ta foto på helvetet så får ni se. 

Ha en fantastisk dag, önskar badassbruden to be 😝👍🏼





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Nilsson

Välkommen till min blogg! 31 årig tjej som jobbar som handledare på hvb för ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är rak och ärlig. Här skriver jag om livet, glädje och sorg.

RSS 2.0